Táplálkozás

Táplálkozás / 3 napja
Jó hír a curry- és kávéimádóknak: az alábbi hat fűszer növeli az energiádat, zsírt éget, és csökkenti az edzések miatti fájdalmat.
Táplálkozás / 1 hónapja
Ingerlékenység, végtagfájdalmak, energiahiány, elhízás: ezek mind az alvászavar kísérő tünetei. Matt Pears, a Leeds United erőnléti edzője most megosztja a FourFourTwo olvasóival tippjeit, amelyekkel megfelelően kialudhatod magad a nagy meccs előtt.
Táplálkozás / 2 hónapja
Úgy érzed, felpuffadtál? A csapattársaid nem ülnek melléd az öltözőben a felszabaduló gázok miatt? A Watford tanácsadója, Sharmain Davis segít rájönni, mi okozza panaszaidat
Táplálkozás / 2 hónapja
Ne tárcsázd egyből a futárokat, itt a fehérjében gazdag focistapizza.
Táplálkozás / 3 hónapja
Nem könnyű diétázni, ezért Drew Price olyan ételeket ajánl nektek, amik jól is lakatnak, és fogyni is lehet általuk.
Táplálkozás / 4 hónapja
A tudósok rájöttek, hogy a meccs utáni söröcske gyorsítja a regenerációt, már amennyiben alacsony az alkoholtartalma. A Sörkönyv szerzője, Tim Hampson ajánlata következik. Egs’!